Z6_PPGAHG800P4720Q3QKRV111LQ5
Z7_PPGAHG800P4720Q3QKRV111LM2
Структура и функции Административна схема Устройствен правилник Декларации по ЗПКОНПИ

Администрация

Дата на публикуване: 18.08.2020
Последна актуализация: 27.03.2025

Район "Приморски" Община Варна

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО

Политиката по качеството на Район ”Приморски” - Община Варна, осигурява рамка за създаване и управление на конкретните цели на администрацията и е насочена към: 
Предлагане на високо качество на административните услуги, основано на принципите на законност, прозрачност и отговорност, с цел удовлетворяване изискванията, очакванията и потребностите на  КЛИЕНТИТЕ
    Повишаване доверието към районната администрация, като част от ДЪРЖАВНИТЕ ИНСТИТУЦИИ, чрез стремеж за постигане на европейско ниво на обслужване, европейски норми на поведение и намаляване възможностите за корупция.
    Повишаване квалификацията и мотивацията на СЛУЖИТЕЛИТЕ и подобряване условията на труд, за осъществяване на компетентно административно обслужване, базирано на спазването на основополагащите принципи: 1) Ориентиране към конкретни резултати; и 2) Спазване на моралните норми на Етичния кодекс за поведение на служителите в администрацията;
    Поддържане на коректни и взаимноизгодни отношения с ДОСТАВЧИЦИТЕ и заинтересованите страни.
    Постигане на оптимални взаимоотношения на сътрудничество с организации със стопанска и нестопанска цел на територията на района, за осигуряване успешното му развитие в полза на ОБЩЕСТВОТО.
Ръководството на администрацията се ангажира с:
•    Разгласяването и разпространяването на настоящата политика по качеството на всички нива и служители в администрацията;
•    Непрекъснато подобряване на процесите на обслужване, поддържане и усъвършенстване на внедрената Система за управление на качеството.
•    Периодичен преглед и актуализация на политиката по качеството и съответствието й с целите на администрацията. 

сграда на Район "Приморски" Община Варна